ina shah alam

ina s.alam01
Ina s.alam02

~ by arissa88 on July 13, 2009.

7 Responses to “ina shah alam”

  1. Boleh saya tahu lokasi kedai anda ?

  2. boleh….klang bang oi..
    kat jusco…bukit tinggi..

  3. saya nak tengok contoh make up dan pakej yang ditawarkan

  4. Betul ke u all tawarkan pakej hanya rm3,488??kalau saya nak tempah kat u all ada kena caj lebih tak?saya tinggal kat shah alam

  5. boleh saya dapatkan alamat dan pakej2 yg ada

    • salam… boleh layari http://www.butikarissa.com semua package ada dalam tu…
      cik boleh tengok package yg ada dan boleh booking tarikh sebelum bulan jun ini kerana package istimewa tersebut akan ditutup dalam bulan jun…. untuk maklumat lanjut boleh hubungi kami atau sms kami di no 017-2668677 atau 017-2668177 terima kasih…

  6. Salam.

    Berapa pakej untuk baju sanding+ accessories+ makeup sanding n nikah pada hari yg sama area s.alam. TQ

Leave a Reply

 
